Request for Proposals No. 253180 
Maintenance of multifunction printers.

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

Maintenance of multifunction printers.
Maintenance of multifunction printers Oki, Ricoh, Kyocera, Panasonic, Roland, Samsung (Lot # 1); Sharp, Canon, HP (Lot # 2). (Technical maintenance)

OKVED category:
Деятельность коммерческих и предпринимательских организаций;
Quantity:66 -
Total price:Price not specified
Currency:RUB
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Preliminary stage bids opening:17.06.2013 08:00
Main stage start date:03.07.2013 08:00 (Будут внесены изменения, рассмотрение заявок не завершено)
Дата окончания подачи заявок основного этапа:19.07.2013 02:05 (was extended by 18 h, 5 min, 17 sec)
Last edited:17.07.2013 12:17
Organizer (Initiator):OPEN JOINT STOCK COMPANY "RESEARCH AND PRODUCTION CORPORATIOH "URALVAGONZAVOD"
Customer's postal address:Восточное шоссе, д. 28,
г. Нижний Тагил,
622007
Customer's registered address:Восточное шоссе, д. 28,
г. Нижний Тагил,
622007
Contact email address:ams.uvz@gmail.com
Buyer's contact phone number:+7 (3435) 38-00-60
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Two-stage purchase procedure
The procedure is held in two stages. At Stage 1 the bidders need to upload the file with the proposal based on requirements specified in the documentation for prequalification of bidders. On the basis of received proposals the organizer makes decision on allowing to the bidders access to the next stage (Stage 2).
:
Yes
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:Оплата за выполненные работы производится путем перечисления денежных средств на расчетный счет поставщика, после подписания сторонами Акта выполненных работ.
Условия оплаты – отсрочка платежа до 30 (тридцати) дней от момента подписания сторонами Акта выполненных работ.
В начальную (максимальную) цену по техническому обслуживанию не входит стоимость запасных частей. Запчасти и расходные материалы обеспечивает Заказчик.
Транспортные расходы не входят в стоимость технического обслуживания. Доставку оборудования в Сервисный центр Исполнителя и обратно осуществляет Заказчик, если Сервисный центр находится в г. Нижнем Тагиле. Если Сервисный центр Исполнителя находится не в г. Нижнем Тагиле, то в этом случае доставку оборудования в Сервисный центр и обратно Заказчику осуществляет Исполнитель и транспортные расходы входят в стоимость технического обслуживания.
Delivery terms:Оказание услуг производится по адресу нахождения Заказчика
Venue of bids examination:По адресу местонахождения Заказчика
Date and time of bids consideration:01.08.2013 08:00
Results date and time:05.08.2013 08:00
Georeferencing:Восточное шоссе, д. 28,
г. Нижний Тагил,
622007
Comments:
Данная процедура двухэтапного запроса предложений не является конкурсом, и ее проведение не регулируется статьями 447-449 части первой Гражданского кодекса Российской Федерации. Данная процедура двухэтапного запроса предложений также не является публичным конкурсом и не регулируется статьями 1057-1061 части второй Гражданского кодекса Российской Федерации. Таким образом, данная процедура двухэтапного запроса предложений не накладывает на Заказчика соответствующего объема гражданско-правовых обязательств.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Номер извещения на ЕИС:
31300363316
Results reports
Bids opening results report
Download file Протокол заседания комиссии по вскрытию конвертов, поступивших на запрос предложений № 253180.docx (55 Kb)
Final results report
Download file Протокол №ЗП-0039 выбора победителей на оказание услуг по ТО МФУ с приложением.pdf (673 Kb)
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 02.09.2013 at 09:29
and selected the winner: "Unit-Kopir" OOO – (Bidder 4) (Гималтдинов И.Р.) submitting a bid dated of 19.07.2013 01:26 totalling to 87 547,80 RUB (price incl. VAT)
лот 1, цену Лот 2 см. в КП
Обоснование: По итогам проведения запроса предложений признать победителями запроса предложений:
1) ООО «Юнит-Копир», г. Екатеринбург по лоту №1 (стоимость 87 547,80 рублей в месяц с учётом НДС 18%);
2) ООО «АСМ-Сервис», г. Екатеринбург по лоту №2 (стоимость 187 470,00 рублей в месяц с учётом НДС 18% и скидки 10% в соответствии с письмом от 19.08.2013 исх. № Т-130819-01).
Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
69 069,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Лот №1.
Signed with e-signature
"Kompaniya "Sever" OOO
(Bidder 3) Gorokhov E.A.
19.07.2013 01:35:17
The best offer
87 547,80 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
лот 1, цену Лот 2 см. в КП
Signed with e-signature
"Unit-Kopir" OOO (Bidder 4) Gimaltdinov I.R.
19.07.2013 01:26:37
208 300,00 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
лот №2
Signed with e-signature
"ACM-service" LLC (Bidder 1) Pankov S.V.
05.07.2013 14:48:43
Total bids: 3. More >>