Request for Proposals No. 356220 
комплекс работ по поставке, демонтажу, монтажу ангарных ворот корпуса 4 ОАО ААК "ПРОГРЕСС"

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available

OKDP category:4560611 
OKVED category:
Производство прочих строительных работ, требующих специальной квалификации;
Quantity:1 компл
Per unit price:5 119 306,52 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Total price:5 119 306,52 RUB (price incl. VAT)
Contract award criteria:Price incl. VAT (show both prices)
Publication date:
Bid submission deadline:11.04.2014 10:00
Bids opening date:11.04.2014 12:00
Last edited:01.04.2014 11:50
Organizer (Initiator):PAO AAK "Progress"
Customer's postal address:площадь Ленина 5, город Арсеньев, Приморский край, Россия, , 692335
Customer's registered address:Россия, Приморский край, город Арсеньев, площадь Ленина 5, 692335
Contact email address:uzik.progress@yandex.ru
Buyer's contact phone number:+7 (42361) 4-50-53
Additional info
Call for bids subject to Federal Law No. 223-FZ:Yes
Per-item bid submission:Not applicable. Proposal shall cover the entire lot.
Upload of bid-related documents required
Bids not supported with documentation will not be considered.
:
Yes
Auto-extension
If within the last 30 minutes of bid submission period a new bid is submitted, then bid submission deadline will automatically be extended by 30 minutes from the time the last bid is submitted.
:
30 minutes
Payment terms:согласно условиям договора. Аванс 30%
Delivery terms:согласно условиям договора
Venue of bids examination:по адресу местонахождения Заказчика
Date and time of bids consideration:15.04.2014 08:00
Results date and time:15.04.2014 08:00
Georeferencing:площадь Ленина 5, город Арсеньев, Приморский край, Россия, , 692335
Comments:
Комментарии:
1. «Запрос предложений проводится в соответствии с Положением о закупках.
2. В комплект закупочной документации вместе с положением Участника подается подписанный договор. В случае несогласия с условиями договора, замечания необходимо предоставлять в письменной форме с подписью уполномоченного лица Участника.
3. При отсутствии закупочной документации заявка от Участника может быть отклонена без рассмотрения по существу.
4. Заказчик вправе отказаться от проведения запроса предложений в любое время со дня его объявления, в том числе после окончания срока приема заявок Участников, без вложения на него какой-либо ответственности перед Участниками на ее изготовление.
5. При принятии решения учитываются результаты дополнительных переговоров с Участниками.
Venue of bidding:This call for bids is held in electronic form on the e-marketplace of B2B-Center group (www.b2b-center.ru). Bids shall be submitted in the form of e-document.
Procurement documents provision procedure:Procurement documents in electronic form are available free of charge at B2B-Center marketplace (www.b2b-center.ru) starting from the date of publication of the procurement procedure.
E-signature info:Signed with e-signature
 
 
 
  Obtain bank guarantee

This call for bids is archived
Participation in bidding is no longer possible. You may wish to check similar calls for bids currently available
 

Выгрузка на ЕИС

Опубликовано: 14.04.2014 11:37
Номер извещения на ЕИС:
31401031055
Results reports
Bids opening results report
Final results report
Latest submitted bids
Status of bidding: archived.
Organizer's decision:
The Organizer has announced the results on 16.05.2014 at 03:51
and declared the call for bids void.
Обоснование: изменение условий закупки
Notifications have been sent to bidders.
Price / offerCompany / Date Sorted by descending
5 119 306,52 RUB (price incl. VAT, VAT: 18%)
Наша компания выражает свою готовность на выполнения работ в полном объеме согласно техническому заданию и на условиях тендерной документации.
Signed with e-signature
"Bazis MSK" ZAO
(Bidder 1) Vdovichenko S.V.
10.04.2014 22:45:42
Total bids: 1. More >>